Introducing a
Warm Welcome

Case - ABN AMRO

Wanneer bestaande klanten in een verhuissituatie komen waarbij ze zich gaan oriënteren binnen de markt, kiezen zij te vaak voor een nieuwe aanbieder.
Hierin ligt de kans voor ABN AMRO om doormiddel van het laden van de propositie: ‘Bij ABN AMRO hebben bestaande klanten een streepje voor’, klanten een rijkere merkervaring te laten beleven die zowel op functioneel als emotioneel niveau de betrokkenheid van de klant bevordert en het uiteindelijke beslissingsmoment beïnvloedt ten gunste van ABN AMRO.
  • Werkzaamheden Strategie, Concept ontwikkeling, Design, Realisatie
Eén van de gekozen conceptuele richtingen is de ‘Housewarming Experience’.
Een nieuwe woning is een bijzonder en feestelijk moment. De traditie van het geven van een welkomstcadeau en een feest na de verhuizing heeft een symbolische waarde; samen met je vrienden en familie vier je een nieuw begin en in een korte tijd wordt een dan nog vreemde plek gevuld met de vertrouwdheid van je omgeving.
De Housewarming Experience bestaat uit drie onderdelen.
1. De Housewarming Box is een cadeaupakket met informatieve content en producten die in het teken staan van het duurzaam verwarmen van de woning. De box wordt samengesteld uit producten en kortingen vanuit partnerschappen die zich bezighouden met dit onderwerp
2. Samen met Sublime organiseren we voor een aantal winnaars een Housewarming Concert – een huiskamerconcert voor vrienden en familie in de nieuwe woning
3. Een mailing en webpagina waarin de Housewarming Experience wordt doorgevoerd in de vorm van aanvullende informatie en unieke kortingen voor hypotheekklanten omtrent het duurzaam verwarmen van hun huis.
Mail ons en let’s start jamming!

pauline@sublime.nl