Experience the Joy
of Missing Out

Case - JOMO
Wanneer ben je voor het laatst samen met iemand geweest? Niet samen zoals we gewend zijn, maar écht samen. Zonder televisie, computer of telefoon. Geen series. Geen berichten.
Door de connectie met de hele wereld verliezen we de diepere connectie met elkaar en vanuit dit inzicht hebben we een cross mediale merkactivatie opgericht samen met Bolletje – The Joy Of Missing Out!
  • Werzaamheden Conceptontwikkeling, Social content, Video content, Radio spots
Experience the Joy of Missing Out
Als tegenhanger van de bekende ‘Fear of Missing Out’ wilden wij mensen juist aanmoedigen even uit de waan van de dag te stappen, een moment zonder afleiding en sociale druk om aandacht te nemen voor zichzelf en elkaar.
De campagne ging van start door mensen te vragen naar hun beste reden om even aan alle drukte te ontsnappen. Door mee te doen aan de actie maakten luisteraars van Sublime kans op een overnachting in het Sublime bos waar de twee uiteindelijke winnaars in de speciale Bed en Bolletje camper konden genieten van echte rust.
Een krachtige merkactivatie en samenwerking tussen Sublime en Bolletje vanuit een mooi inzicht en vertaald naar een krachtige campagne.
Wil je dat we met ons team van merkstrategen, designers, copywriters en filmmakers een keer vrijblijvend meedenken over jouw communicatie- en designuitdagingen?
Mail ons en let’s start jamming!

eliane@sublime.nl