Translating real life experience
to digital adventure

Case - Utrecht City Hotels & Apartments
Je koopt geen overnachting, maar een bijzondere ervaring. Utrecht City Concepts snapt dit als geen ander. De stad Utrecht zit diep verweven in dit collectief van kleinschalige unieke hotels, appartementen en restaurants in monumentale panden.
Het fijne gevoel dat gasten in UCC-hotels ervaren, ontbrak nog op hun websites en digitale communicatie. Hiervoor zocht UCC contact met Sublime Jamming. De uitdaging: het ontwikkelen van een eigentijdse en authentieke communicatiestrategie, waaronder gloednieuwe websites voor alle hotels, waarbij we de rijke klantervaring van UCC-klanten hebben vertaald naar digitaal design.
De nieuwe websites zijn opgezet op basis van een zorgvuldige balans tussen gebruiksvriendelijkheid en beleving. Elk hotel heeft een eigen, unieke signatuur binnen een herkenbare online navigatie. Verschillend in merkbeleving, maar verbindend in kwaliteit.
Nu vertellen de websites van UCC een persoonlijk verhaal over de unieke hotels en hun samenspel met de bijzondere plekken in Utrecht. Een verhaal van passie, inspiratie en kwaliteit.
Sinds de lancering van de nieuwe websites is de conversie aanzienlijk verhoogd. Wil je dat we met ons team van merkstrategen, designers, copywriters en filmmakers een keer vrijblijvend meedenken over jouw communicatie- en designuitdagingen?
Mail ons en let’s start jamming!

 

eliane@sublime.nl